22 Haziran 2014 Pazar

Aforizmalar



"Aşk içine düştüğünün şeklini alıyor dedi kadın aşka inanmaktan vazgeçerken. Adam kadının ellerinde bir heykel olmayı diledi."

"Düşse bile eğilip alabileceği yüzü olmalı dedi kadın, aynanın arkasında kendini arayan adama. Görünmez oldum diye sevindi adam."

"Güven duygusu ne tuhaf dedi kadın, sözünün eri olamıyorsan konuşmayacaksın. Adam sözcüklerin bekçisi olmayı yazmak sandı."

"Yanında uyuyan adamı seyretti kadın. Keşke yanımda yürüyen aynı kişi olsaydın dedi. Bu rüyadan uyanmak istemedi adam."

"Farkında mısın dedi kadın, hep kendi etrafında dönüyorsun. Adam ayaklarının altına yapışanın 'Aşk' olduğunu anladı."

"Dilin alev almış yalandan dedi kadın, adam denizleri içti."

"Uyumak istiyorum dedi kadın, başını adamın omuzuna yaslarken bana bir rüyanı anlat. Adam hiç rüya görmediğini anladı. Birlikte uyudular."

"Ah dedi kadın ah! Keşke Nazım'ın 'Kırık Bir Küvet Hikayesi' şiirini her erkeğin okuma şansı olsaydı. Adam kırdığı kalp ile küvet arasındaki bağlantıyı hiçbir zaman anlamadı..."

"Adım atacak yolu kalmalı insanın dedi kadın, bir adım öne ya da arkaya farketmez.  Adam köşesinde mutluydu."

"İçine sığabileceğim bir yalan söyle dedi kadın. Seni seviyorum dedi adam."


Derya Biçer
Ayna İnsan Sayı:11
Kısa Bir Bölüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder