20 Ocak 2015 Salı

Diyaloğun Boyutları


http://sinegoz.com/film/diyalogun-boyutlari-1982/

5 yorum:

  1. merabaa. biliyo musunuz. yazmak isteyen dergilerde yazısını görmek isteyen arkadaşlarımızı size gönderiyorum ki.:) bi de tekrar (reprise) ve dans la maison adlı iki film var yazmak üstüne. ikisi de farklı şekillerde ilginç film. :) uğrıycam yineee :) gördünüz mü bilmiyorum ama edebiyat dergilerini tanıtmaya başladım. ve diğer tüm dergileri. kafka okur ve karabatak ile başladım. yakında adı yok ve sizin dergi de olcak :) sona bi başka süflizim daha vaaar. sölücem ki yakındaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,

    Film yazıları iyi olur elbette, bekleriz. Dergi tanıtımlarını kaçırdım sanırım, bakarım bir ara neler yazdığınıza. Edebiyata, sanata olan katkılarınız için yürekten tebrik ediyorum. Teşekkürler, selamlar...

    YanıtlaSil
  3. merabaaa sölemiştim ya süpriz diyee. 2 kitabım çıktııı ki bugüün. ilk kitabım deneme idi. bu kez şiir ve öykü.
    ay paylaşmak istedim ki işte sizinleee :)

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun, tebrik ederim. Daimî başarılar... :)

    YanıtlaSil