21 Mayıs 2018 Pazartesi

Soru İşaretinin Ritmiyle



gün iniyor, yüzüne bakıyorum
suların çizdiği yarım yüzüne
sesin resmidir harfler
yarım yüzüne bir yarım daha...
seviniyor sözcükler
inip inip çıkıyorum sesinle
düşlerini havalandırıyor boş iskemle
kim oturmuş kim kalkmış
geceden kalma ateşin çukuru yanıbaşımda
seni bir ateşe bir suya
donuyor çözülüyor bekliyorum
niye? ...
tenimdeki yara izi
çıbandı. ne zamandı? sanki orda
bakılmamış dağ sancısı
yarım yüzünle dolaşıyorum
hanlar çarşılar su başları patikalar
kadının biri yok kuyudan su çekiyor
adamın biri yok kuşları dinliyor
yarım yüzünle sevişiyorum
soru işaretinin ritmiyle
evler bize bakıyor
sokaklar bize
kırık bir bilye
gözlerimizde
sesinle dans ediyorum
resmimizi yapıyor gökyüzü
ne çok benziyoruz birbirimize
uzağımda uyurken
çekilmiş bir fotoğrafın
var bende. yer değiştiriyor
yüzümle
seni seviyorum
gün inmek üzere
Çiğdem Sezer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder