13 Mayıs 2014 Salı

İnsanın Uzağı İçinde Başlar





bazen bulutlar da  düşer yeryüzüne
cümleler yanlış yazılır
özlemin gürültüsünden duyamazsın söyleneni
beklersin    beklediğini bilirsin

beni gören yerinden öpüyorum

su akarak bulur yolunu
oyar durmadan  yatağını
geçmişini içinde taşır
istemesen de ulaşırsın denize
seversin     sevdiğini bilirsin

beni söyleyen yerinden öpüyorum

bir gün içinde bir şair ölür         
zamansız mekansızdır son mısra
kıpırtısız göldür susmak
gölgesiz beden  gölgen suya değince

beni anlayan yerinden öpüyorum

sırça söz bulursun içinde
zaman incelir mekan incelir sen incelirsin
daha ilk mısrada dilinde dağılır
kanında farsça şarap tadı

beni seven yerinden öpüyorum

çok özlüyorum çok
kendimi öpmeye yetmiyor dudaklarım

Abdullah Eraslan


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder