5 Eylül 2014 Cuma

İpek Bir Gözyaşından Yapılıyor En Güzel Giysi



dokunmamışken yıllardır kimse kalbimize
ölmek ne ki tanrım
kalbin olsa sen bile dayanamazsın

sevgilimsevgilimsevgilim
sen beni unuttuğunda ben
bir portakal gibi sıkıyorum
avucumda kalbimi
oysa siz bilmezsiniz bir portakalın kalp atışını

biraz güneş mi karışıyor içimize
biraz yaprağın yeşili
ışıkışıkışık
sevgilimsevgilimsevgilim

elbet biliyorum özlemek için gereken  her şeyi
yani gözlerim kapalıyken de gördüklerimi
yani aklımdaki ben
yani en uzak köşesindeyken evrenin
yani hayata dokundukça kıvılcımlar çıkaran
aklığını teninin
en kısacası anlatmanın
sevgilimsevgilimsevgilim

ve hiç dokunmadan içime asılan
salılara
temmuzlara
bazı ayların üçüne
yani adının geçtiği cümlelerle yetinen kendime
sevinçler yakıştırıyorum güz denen mevsimden

sevgilimsevgilimsevgilim
der gibi söylüyorum adını
uzun bir ırmak gibi dökülüyor üzerinden
bir avuca sığabilen ipek
yani ipek bir gözyaşından yapılıyor en güzel giysi

ve keten gömleklerin dokunduğu yerde büyüyen beyaz ürperti
ve çoğalan ne varsa
ve üç kere üç kat sevmek gibi
ve üst  üste üç kere itiraf gibi
bir yüz var bin nefesle değiştiğim

sevgilimsevgilimsevgilim
avucumdan al kalp atışlarını

Abdullah Eraslan 
Ayna İnsan Sayı:12
27 Ağustos 2014 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder