26 Temmuz 2014 Cumartesi

Medeni Katliamlar Tavernası


bacaklarımın arasına yığdığım anıların peşi sıra sertleşiyor acı
insan en güzel kendini öldürür, diyorum
ciddi bir yöntem ararken kendi sesimde

bunlar hor görülmüş yaralarımız bizim, çok sahici
bırak birkaç düğmesi açık kalsın aşkın
belki oradan görürüz dikleşen yerlerini göğsümüzün 

tanı: yıkık yüzüm
ömrüm kronik hüzünler ansiklopedisi
ah şaibeli ifade, yara kök saldı zamanla
zamanı soyut sandığımdandı bütün sakinliğim: fiyasko!

ufalanmış sesler serpiyorum boşluklara
gürül gürül ıslaklar sabaha kururum nasıl olsa

gerçek: tek zamanlı yanılsama

usanmadan kırbaçladığınız bedenimi soyundum
ruhum cirit atacak yüzlerinizde

düş: ateş suyu kucaklar / su küle dönüşür!

cesetler ne güzel gülüyor hayata ki ben bu yüzden
bir yol kazıyorum bileğimde atan zamana

dinozorlar ağlıyor çünkü dinozorlar da yenik sevgilim

SeyitP
Ayna İnsan Sayı:11

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder